Grattis Thomas!!

Kvällen har spenderats i Rättvik på Lerdalshöjden där vi har ätit en underbart god middag
 för att umgås och fira Thomas som enligt sig själv blir gammal i dag...
dock håller jag inte med...
Riktigt trevligt och maten var sjukt nice, yummie in the tummy;-)
Åt biff med färskpasta samt  kronätskocka och lite mer godsaker
som jag för tillfället inte kan komma på....kort har jag i kameran så de får ni se senare...
dock tycker jag att ni ska åka dit och äta om ni har vägarna förbi.
Riktigt bra mat!!
Till dessert så blev det så enkelt som tryfflar...fint!

Tack för trevligt sällskap samt  att man fick följa med...

Återkommer mer om dagens bravader men har ni hört om senapsVM någon gång?
Hahaha...de gjorde jag för första gången nu i kväll;-)

Nu blir det sängen, vi hörs mer i morgon, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0