God pizza med svammel...

Såååå god pizza.
Vi har ätit tre bitar var av en panpizza och nu orkar vi inte mer...
men vi har middag tills i morgon i allafall.
Så gott men så mättande...

Har fått reda på massor av saker nu i dag
och jag har massor av saker att sortera och fundera över.
Önskar att det vore lite lättare.
Jag har  en människa som jag borde behandla lite bättre men jag vet inte hur jag ska göra det. Vet inte hur jag ska lära mig att behandla en person så som den är värd att behandlas, i bland känns det som att mitt stora hjärta inte räcker till riktigt. Hur ska man liksom lära en gammal hund att sitta?
Jag har känt mig så gammal på senaste tiden och mycket kan nog bero på att jag inte sovit ordentligt så att jag sett ut som en 40-åring. Lite drygt med tanke på att jag bara är 26 än så länge.
Jag är inte otacksam över livet, jag vet massor som har det värre men ändå så har jag saker som jag vill ändra på och som jag inte är nöjd med...kanske där man ska börja? Eller att bli tacksam för det man har...inte sträva efter för mycket...

Jag svamlar mycket nuförtiden men det är något jag inte kan rå för och jag hoppas att ni som läser orkar med mitt knasiga liv. Be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0