Gnällspiken.

Gått en promenad med Grynet från folkhögskolan.
Lisa och Thomas är där och badar, själv måste jag plugga.
Känns inte så motiverande när solen skiner ute men jag har valt det själv.
Dock är jag så ofantligt trött efter all brist på sömn
att jag helst skulle vilja stänga ögonen för en liten stund.
Har så otroligt mycket att tänka på.
Och jag har inte riktigt tid eller ork att ta tag i det nu.
(Gnäll, gnäll, gnäll...vad är det egentligen för fel på mig?
Kan jag bara inte vara nöjd med livet?
Tydligt att jag inte klarar av det...snark...
Trött jag blir på mig själv.)

Neee...det blir nog allt en powerking och ett försök till att lyckas med min uppgift.
Att ta mig 30 sidor framåt i boken.
Wish me luck...

Pöss/gnällspiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0