En salig röra...

Datorn startade efter många om och men.
Tänk att det ska vara sådant gissel.
I morgon tänker jag faktiskt duscha efter arbetet
och sedan åka till Maja och Ove för att plugga.
Skönt att inte sitta hemma och lättare att koncentrera sig.

Ska äta lite lätt nu och sedan så ska jag duscha.
Hem till Mia i kväll.
Ska bli så trevligt och få träffa henne.
Men vad ska man äta för lätt då?
Vi skulle ju äta tacos...
hmmm...knäckebröd och vattenmelon fungerar iof sig.
Får nog bli så...

Har två starter på gång med kusarna.
Gävle på fredag med Napoleon och på tisdag är det Eskilstuna med gamlen.
Få se om jag ska med på någon tripp eller
om jag ska vara hemma och ta hand om hästarna på gården.

Grynetgumman e inne i någon växtperiod eller något för hon är trött hela tiden.
Förutom när hon leker med Morris då...
kan kanske vara så illa att hon är ledsen också
över att hon inte har någon flock längre att ty sig till.
Jag önskar att jag hade råd att ha en hund till
men det skulle i sådanafall vara på foder.
Tål i af att funderas på...



Nu ska jag krypa upp i soffan en liten stund.
Njut av livet...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0