En påse bullar, tack!

Frustrerad.
Varför...jo, för att jag funderat på en sak en tid...
är ett stort beslut för mig och i går var jag säker...
Men nu känner jag mig vilsen och lost i ingemansland.
Känns inge vidare faktiskt.
Har varit så otroligt mycket trampande i ingemansland
det senaste året och jag är förbaskat trött på det nu.
Vill få lite stabilitet i mitt liv och inte en massa trassel för jämnan.
Som det är nu orkar jag ingenting och jag vill ingenting.
Kanske är den känslan endast för dagen
och man kan ju bara hoppas att det är tio gånger bättre i morgon.

Tror att de nu blir en promenad och därefter en kopp te och sängen.
Har tvättat nu under kvällen
och det är skönt att jag åtminstone klarat av att pallra mig en trappa ner.
Mellan tömningarna av maskinerna
så har jag legat på soffan och fällt några tårar,
klämt i mig en hel påse bullar och bara känt mig alldeles ensam och tom.
Vet att bullarna inte gjorde mig gladare
men innerst inne hoppades jag på den effekten.
Var väl värt ett försök som med allt.
Man måste prova för att få veta hur det ligger till...
med risk för att bli besviken eller jätteglad.
I detta fallet så blev jag nog mest proppmätt och ser gravid ut.
Kan bli så...och inte så konstigt med all den degen i min redan degiga mage;-)

Nej nu ska jag insupa frisk luft och hoppas på en förbättring.
Återkommer.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0