2:a

Jag överlevde gårdagen men är däckad i dag.
Har inte varit mycket action för min del...
sov länge, ätit frukost, dammsugit och slappat.
Och jag tror inte att det kommer hända så mycket mer heller.

I går på travet blev det en 2:a placering och jag var mycket nöjd med killen.
Han var så duktig och det kändes mycket bra att det fungerade
trots att vingen knakade när den fälldes in till bilen i starten,
han var ok med och sen var han stark sista halvan av loppet.
Duktig pojk!!

När vi gjort honom klar så fick han en massa mat och gå in i boxen för att varva ner lite innan det var dags för hemfärd till Heden. Jag och Lisa gick till bilen när de övriga gick för att äta lite mat. Jag var tvungen att byta om lite snabbt...eller snarare jag strippade på parkeringen till bilisternas glädje...men det bjuder jag på...herregud var ju lika naken som man är på en strand;-)
Sedan tog vi våra biljetter som vi fick för att vi hade starthäst och gick in på publikplats.
Träffade mamma och Zigge...tog en vinst varje gång nalle och fick en supersöt liten lila groda som just nu pryder teven. Varma chips svalde jag också, mums!! Dock öste regnet ner så det var lite tråkigt när Knäckebrödsdansen samt Sven Ingvars drog i gång. Men vi härdade ut ett antal låtar och sedan begav vi oss till Max för att äta lite middag. Blev ett Frisco mål som jag kastade i mig så det kändes som att jag ätit en skock kossor  med tillhörande åker potatis;-)

Efter det hände inte så mycket.
Vi åkte hem.
Grynet protestkissade på täcket, suck.
Efter ett utbrott så sov vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0