Tack för i dag:-)

Om en halvtimme är det tack för i dag.
För då kommer jag att krypa i säng.
Är helt slut och jag antar att nu kommer tröttheten
över att vara aktiv på dagarna.
Men jag mår bra av det och det är huvudsaken.

Vi var i Rättvik i dag med den 4 åriga hingsten som bet mig i torsdags.
Han var jätteduktig och gick in i transporten så fort han fick en jacka över ögonen.
Gick bra på banan med tanke på att han inte varit där sedan i april
och knappt flåsade efter första körningen.
Och inte heller efter den andra...snacka om kondis.
Hade det varit jag hade jag legat död på marken;-)

Han var supergo i dag och jag tror att det är bra att komma i väg med hästarna
på tu man hand för min del så att man lär känna dem lite djupare.
Men jag är så glad att få vara hemma hos Peo då han är en sån lugn och harmonisk person.
Nu har jag en glädje som gör det lättare att kliva upp varje morgon
trots att tröttheten försöker vinna...men jag är starkare.

I morgon har jag inget på tapeten men
på torsdag ska jag träffa Emma i Mora:-)
Lite pinsamt att jag ser hennes lägenhet
när hon ska flytta därifrån...inte innan.
Men jag ska gottgöra henne nu när hon kommer hem,
det kan jag lova!!!

Nu ska vi ut på promenixen och sen skönhetssömn!!
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Ja va är det för stil å komma när lägenheten ser ut som ett flyttlass... hehe.. men du hinner ju se den iaf... å så hoppas jag att jag får se dig mycket i min nya lägenhet! puss och kram vännen!

2009-01-27 @ 21:05:12
Postat av: Anonym

Hej vännen! Va skönt att du får komma ut lite och på en ställe du trivs. Är ju så mysigt att vara med hästar!



Saknar dig, rkam madde

2009-01-27 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0