Leva livet...till 120%

I kväll får jag sällskap.
Har mer sällskap nu än för en vecka sedan.
Kanske hårt sagt men vi umgicks inte mest på slutet.
I dag kan jag ju se alla signaler som T´s kropp sände ut till mig.
Men då blundade jag.
Ville inte veta sanningen.

I dag gör det inget.
Jag mår bra och mitt mål är nu att leva livet.
Till 120%.

Emma kommer snart hem till mig.
Och på eftermiddagen var jag och fikade på Siljan.
Tro det eller ej men jag var där.
Hade Anna och Emma som stöd och det kändes bra.
Vi har mer gemensamt än vi själva trott och det är så roligt att upptäcka.
Det är dessa två tjejer som har funnits här för mig nu när jag blev ensam.
Maddeoch Åsa har också funnits här för mig...
Och det är guld värt.

2009:
Detta kommer bli ett bra år!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det verkar vända för dig vännen :) När jag kommer hem ifrån sthlm så ska vi ta den där fikan vi har skjutit på aldeles för länge nu :)stor kram madde

2009-01-21 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0