Ner i vikt av kroppsarbete??

Jag sitter här och funderar medans jag springer till spisen titt som tätt för att grädda mina  ljuvliga pannkakor.
Jag ska ner 10kg i vikt och då jag fick ett enormt baksalg i mitt liv föregående vecka så har det nu avstannat lite.
Kosten fick sig en enorm törn när jag först skulle straffa mig själv genom att inte äta och sedan efter några  dagar så frossade jag i stället. Totalt katastrofalt!
Så ska man inte hålla på och man är helt frisk i från sina ätströningar så jag har insett att de finns kvar i min hopplösa hjärna och spökar för mig. Tanken med min viktnedgång är att jag ska bli hälsosam, min kropp ska må bra samt min hjärna. Men jag vill inte svälta mig för att komma till rätt vikt.
Kommer det att fungera om jag äter hälsosam kost och
 kör i gång ett litet träningsschema?

I dag när jag har arbetstränat har det känts bra
men enormt tungt fysiskt sett.
Styrkan har försvunnit och
jag fick verkligen kämpa för att få skottkärran på dygnstacken;-)
Så ska det inte vara.
Kände mig oduglig men kämpade på.
Tänkte jag ska ta mig fan inte behöva gå in och
 be om en hjälpande hand.
Kan själv:-)

Nu sitter jag här duschad.
Kroppen är rätt slut och det värker lite i axlarna.
Men ge mig några dagar så kommer mina mockarmuskler tillbaka.
Har jag tur så kommer jag även tappa i vikt
av att röra på mig med mer kroppsarbete...
Hoppas, hoppas, hoppas...*håller tummarna*

Ska sluta tänka så mycket på mig själv och
 kasta i sig ett par pannkisar nu.
See ya!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0