Det här kommer bli finemang:-)

I morgon startar det.
Mitt ena nyårslöfte år 2009.
Att gå ner i vikt.
-11kg.
Också namnet på mina nya kategori
där man kommer kunna följa min resa.

Jag har klarat det förut och ska klara det igen.
Denna gången kommer det säkert att bli lika tufft men jag ska klara det.
Känslan när jag är fri från mitt sockerberoende
är fantastisk och min kropp mår bra av det!
Jag har aldrig mått så bra fysiskt
som jag gjorde sist jag tappade min övervikt.
Och om jag nu jobbar för att må bättre psykist
ska jag väl självklart ta hand om min utsida också.

Detta kommer bli super bra och jag är taggad till tusen.
Ska leta fram min stegräknare ur högen av flyttgrejer
sen händer det grejer.
Ska promenera, köra lite hemmaträning
samt gå en kur bestående av Prenet.
Ett schysst koncept som jag vet fungerar på mig.

Kommer ha svajjigt humör och otroliga hungerskänslor
 de första veckorna men det släpper.
Kommer bli mycket te och bubbelvatten utan smak nu en period.
Skoja inte att mitt rapande kommer igång på nytt igen.
Hahaha, har så svårt att dricka bubbelvatten
 då mina rapar blir enorma;-)
Men det får alla jag känner leva med en period nu...
jag bjuder på det!!

Har tänkt lägga mina byxor som jag har som mål att komma i
någonstans väl synligt så att suget ska stillas när jag ser dem.
Och kanske sätta upp några bilder på snygga tjejer.
Typ de från Victorias secret visningen i går.
Ohhhh my!!!
Miranda Kerr som typ är snyggast i världen.
Sedan har vi ju även Heidi Klum, Adriana Lima och Caroline Winberg som gick visningen. 
Svenska tjejerna Mini Andén och Tyra Sjöstedt är också riktiga pangpinglor...



Victorias secret....Miranda Kerr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0