Snorkallt...

Gick hem från nya lägenheten för en liten stund sedan.
Och shit vad kallt det är.
Jag brukar inte gnälla över väder så ofta men trots täckisar, underställ....
så frös jag som en tok.
Och har inte slutat ännu.
Halvvägs hem till T
kom jag på att jag glömt påsen med ombytesklädferna.
Precis som jag gjorde i går.
Stor suck!

Så vi fortsatte faktiskt hemåt och var lite miljöbovar.
Vi tog nämligen bilen bort och hämtade den.

Grynet är inte alls särskilt imponerad av temperaturen ute.
Hon vill inte ens gå utan hoppar fram på tre ben.
Och skiftar ben emellanåt.
Skitsöt.
Svårt att bära henne då jag inte gärna
vill att hon uträttar sina behov i min famn utan på marken.

Ärligt så önskar jag faktiskt att det blir några grader mildare tills i morgon
 så att åtminstone skruttan vill gå utanför dörren.

Kommentarer
Postat av: madde

Ja inte går man ut i onödan men malte har lite för mycket energi nu när vi varit inne hela helgen! Kom på att ja glömt att svara på dina frågor. Han är fortfarande utan napp stolt och halsbandet kommer ifrån isamoa.se Kramkram

2009-01-04 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0