Personal shopper på rymmen...

Min personal shopper är på rymmen.
Jag trodde inte T skulle arbeta så länge i dag.
Eller jag hoppades han skulle homma hem typ för en stund sedan.
Men inte settt röken av honom ännu:-(

Inte bra, inte bra.
Hade nämligen tänkt att han skulle shoppa på Hemköp åt mig.
Hungrig som en häst.
Hade förberett lasagne i dag men har inga tomater eller övriga grönsaker.
Och då jag har migrän så kräks jag...vilket jag gjorde sista jag ätit lasagne.
Så är rädd att det inte är någon bra kombination just i dag.
Ny idé.
Fick ett sjukt sug efter bakpotatisarna som ligger i kylen.
Med keso, morot, örtkryddor och majs.
Mums!!!

Åhhh, snälla ge mig mat snart innan jag går under!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

sv. TACK! koppar.. den är riktigt snygg tror mycket på koppar i vår!"

2009-01-05 @ 20:46:48
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0