Natter...

Nu har vi varit borta vid lägenheten och släckt för kvällen.
De få lampor som jag har där just nu...
Så underbart att komma dit trots röran.
Grynet hittar nu till dörren in men
sen när man plockar med saker i lägenheten
ser hon mest  förvirrad ut.
Jag hoppas det släpper snart!!

I morgon eftermiddag ska jag köra mer grejer.
Beror lite på hur tidigt jag kommer upp.
Ska vara i Siljansnäs klockan ett
så om jag kommer upp på morgonen
hinner jag köra en hel del:-)
Men jag ska inte pressa mig utan försöka lyssna på min kropp.
Ta det som jag känner för.

Nu ska jag faktiskt krypa ner i soffan med gumman och kika på tv.
Hoppas ni har haft en bra start på det nya året=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0