Munskölj med smak av kanel och nejlika?

Min lilla tös kom inknatande i köket på eftermiddagen.
Och jag böjde mig ner för att klappa henne...
min näsa uppfattar en ny doft...
och efter lite funderande så upptäcker jag att det måste
vara kanel och kryddnejlika.
Men hur kan hon lukta det?

Efter lite funderande i min ensamhet
så tycker jag att det är förvånansvärt tyst i från vardagrummet
där fröken trippat in...
jag tassar försiktigt på tå och sneglar in i rummet.
Vart är Grynet?
Jo, de ni...mitt på vardagsrumsbordet.
Den lilla skitungen.
Hon stod mitt på bordet och
käkade av juldekorationen som blandannat innehöll kanel och nejlika.

Kan man göra annat än skratta???
Hon såg helt oförstående ut när jag skickade ner henne på golvet.
När hon går far en svag bris av jul runt i luften och när hon andas så stinker det massor...
Ligger kanelstång överallt i hela rummet men det tar jag i tag i morgon bitti.
Innan Pricken kommer.
Fast vi ska inte bo här.
Utan i min lägenhet.
Ska bli så mysigt med oss tre.
Wihoooo!!

Nu ska jag krypa i säng...

Kommentarer
Postat av: Anna Westergren

Hejsan Svejsan!

Hoppas att allt är bra med dig! Supermysig blogg!



Jag önskar dig en underbar vecka, kram!

2009-01-06 @ 13:23:49
URL: http://lifebyanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. hm ja djur är bra roliga ibland å inte kan man bli arg på dem heller.. =)

2009-01-06 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0