Min hjärna är borta...

Burr...
Vad göra?
Fixat och trixat.
Ätit tre muffins till lunch.
Tror att jag ska anställa Emma som min coach.
Min coach som ser till att jag får i mig bra och näringsriktig mat.
För det är ju helt uppenbart att jag inte klarar av det på egen hand.

Har i allafall tagit fram färs så jag kan göra köttbullar till middag.
Frågan är väl om jag kommer längre än så...
det återstår att se.

Nu svamlar jag bara känns det som.
Återkommer sen när min hjärna är återfunnen.

Hoppas ni får en lovely fredagkväll oavsett
om ni ska på Leksand-Mora, jobba eller göra som mig
och ligga i soffan och glo på Let´s dance.

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ja du får anställa mig... om en vecka kan vi börja ha våra matdejter...=)så ska vi laga nyttog mat å börja vårat nya liv...;) du och jag gumman!! dom blivande superheta singlarna... puss och kram

2009-01-23 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0