Migrän.

Vaknade i morse av migrän.
Skit också.
Tittade mig i spegeln och jag ser ut som ett lik.
Alldeles kritvit...
Så jag och Grynet har legat i sängen fram till precis nu.
Hon ska få lite mat och sen ska jag krypa ner för trappen med henne.
Stackars liten.
Men hon har verkligen inte visat några tendenser
att vilja gå ut på hela morgonen.
Hon hade ett litet raseriutbrott på postkillen men
sen kom hon tillbaka och la sig som en liten boll.

Den här dagen har inte alls börjat som jag önskat.
Vi skulle ju fixa det sista i lägenheten osv.
Men det får ligga tills i morgon.
Eller om jag kryar på mig.
Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: sofie

ååå:S hoppas värkligen du blir piggare..

2009-01-05 @ 14:10:26
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0