Lugn och fridfull natt.

Nu är husse hemma och Grynet har återigen lagt sig till ro.
Det gäller ju att hålla koll på oss två
för man vet aldrig vad vi hittar på eller tar vägen.

Själv har jag tvingat mig att vara uppe för jag är livrädd att somna själv.
När jag somnar kommer nämligen dessa sabla mardrömmar.
Blir vansinnig på dem.
I går var handlingen att jag skulle dö.
I natt gjorde T "slut" med mig på ett flertal olika vidriga sätt.
Och i morse när jag vaknade med hjärtklappning
så visste jag inte om drömmen var sann eller
ej för T hade redan dragit till jobbet.
Hopplöst att somna om.

Nu ska jag krypa till sängs och hoppas på en lugn och fridfull natt.
Det enda som kanske kan störa mig är min kurrande mage;-)
Men den ska inte få vinna...hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0