Karma?

Nu har jag varit hemma hos T.
Han har ingen bra dag i dag.
Mycket som gått tokigt för hans del.
Tur att det finns snälla människor dock.
Vi försökte bland annat starta hans bil med hjälp av min.
Dock ingen större lycka men efter att vi gett upp
så starade den på sista försöket.
Jag var så snäll att och sa att det är karman som slår tillbaka.
Kanske är det så, kanske inte?

Har varit förbi en sväng hos Emma och
 kan bara konstatera att det kommer bli riktigt fint i morgon
 när möblerna kommer på plats.
Åhh, jag är så glad att vi ska bo så nära och har börjat umgås mer nu,
 precis som jag önskade för ett år sedan på nyårsafton.


Ska ha en riktig myskväll då vi ska till Falun tidigt i morgon bitti.
Dags för valpkurs, näst sisa gången.
Vad ska ni hitta på en fredag som denna??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0