I love them!!

Hemma hos min mamma nu.
Skönt som attan.
Behövde komma bort i från ensamheten.
Jag gillar inte ensamhet.
Tur att jag har vovvarna.
Det lever just nu loppan här bredvid mig.
Finns det inget slut på deras energi?
Men de sover ju gott på natten i allafall.
Och jag är så glad att de trivs tillsammans.
Mina snuttekakor.
I love them!

Fick en långlina av Zigge i dag så nu ska vi träna mycket gå i koppel.
Grynet är en mycket bestämd dam
så jag ska testa en ny grej få se om hon är med på den.
Återkommer mer om det.

Och på tisdag kommer Pillan hem.
Fantastiskt roligt!!
Och jag hoppas hon har det underbart skönt just nu.
Men lite vemodigt också.
Det betyder ju att då åker Pricken hem igen.
Vår kompis.
Tur är väl att han inte bor så långt bort:-)

Jag är i allafall otroligt tacksam för att jag fått denna tiden
tillsammans med lillpojken:-) och förtroendet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0