Grattis söta Lisa!!!

I dag fyller en underbar tjej år.
Nämligen T´s lillasyster Lisa.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
22 cm Stående nalle med rosbukett

Jag älskar dig tjejen!!
Hoppas din dag varit underbar och att jag får de sig snart.

Jag lovar att även om inte T och jag
delar liv så vill jag aldrig förlora dig.
Du är en person som jag vill ha kvar i mitt liv så länge jag lever!!

Kramar om dig!!!

Ps.
Paket kommer på posten som jag lovat
dock i slutet på månaden:-)
Lite för lite pengar på kontot just nu;-)
Men har du något särskilt på önskelistan kanske?
Ds.

Kommentarer
Postat av: mia

Hej tjejen, hörde vad som hänt, och hoppas att du inte mår allt för dåligt, tänker på dig och finns här om du vill! lessen att ja fick ställa in i dag, snurra på tråden här hemma.. Hör av dig om du vill, och tack själv för i sommras! kramar

2009-01-15 @ 03:11:47
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 04:29:18
Postat av: Lisa

Du MÅSTE ha mig så länge Du lever<3

Jag älskar dig oxå!



Tänker väldigt mycket på Dig.......



2009-01-15 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0