Bomb på Käringberget?

Jag skämtar inte när jag säger att en bomb slagit ner hemma hos mig och Grynet.
Det ser ut som f*n.
I hallen kan man knappt passera förutom den lilla gång jag byggt.
Och jag helt seriöst så vet jag vad som ska göras i eftermiddag när vi kommer hem.
Inte alls motiverad men samtidigt så orkar jag inte se det så jag måste.

Nu på morgonen har vi nämligen delat sakerna uppe i T´s lägenhet.
Och det är klart.
Har bara en spegel kvar där men sen har vi källaren som vi ska gå igenom också.
Dock var ingen av oss särskilt full av energi så jag tror att vi gör rätt som tagit en del i dag och kanske tar resten i nästa vecka när jag fått undan det mesta här hemma.

Det kändes bra i dag.
I början var det jobbigt men det berodde mest på alla jäkla mardrömmar jag haft i natt.
Men vi kunde prata och det kändes skönt.
Visst vet jag att jag inte kommer att vara lika stark varje dag men jag hoppas att jag kommer vara det.
Vi är båda ledsna men det är väl inget konstigt.
Vi har haft så många år tillsammans att det vore konstigt annars.
Det enda jag vill ha av honom är hans vänskap samt att han ska respektera mig.
Men det vet jag att han gör.
Det är inte jobbigt att det är slut för att jag älskar T.
Men det kanske är som han säger att jag älskar honom som  min bästa vän?

Jag hoppas han kommer att finnas i mitt liv för alltid.
Och som det  ser ut nu så kommer det att gå.
Tack för att du finns T, jag hoppas att du vill fortsätta vara en del av mitt liv
som en bästa vän och tack för hjälpen i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0