Ordning och reda i morgon bitti;-)

Nu ska vi bara ta sista promenaden och sedan krypa i säng.
Trött som en tok och måste gå upp när klockan ringer i morgon.
Inget snoosande.
Inte ens 9 minuter.
Utan upp och hoppa.

Grynet måste få i sig maten.
Promenad så att hon klarar sig
då hon ska tillbringa några timmar hemma hos söta Emma.
För att jag ska nämligen låna
Emmas mammas bil i morgon då min är på verkstad.
Helt underbart snällt och jag är så tacksam.

Förhoppningsvis så får jag tillbaka min bil i morgon.
Men fick reda på i dag att det inte är säkert
för att det fanns tydligen olika spindelleder
så han var inte säker på om rätt kommit hem.
Suck.
Jag som verkligen behöver den på torsdag morgon!!!
Bara att hålla tummarna för att det ska gå vägen.

Så nu är det promenad, borsta tänderna samt hoppa i säng!!

Sweet dreams!!
Hugs & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0