Lager 157.

I dag tog jag med mig Lisa till Lager 157 i Sågmyra.
Dessvärre ingen shopping
men vi gick igenom i allafall i hopp om att finna något åt Lisa.
Jag har inte en krona att handla för så jag fick mest titta.
Ingen idé att ens prova för då fanns det risk att vilja ha...
Någon dag blir det Kupolen i stället...
kanske kan söta Lisa hitta något roligt där i stället:-)

Har även fikat på Siljan tillsammans med sötaste Anna.
Var super trevligt att träffa henne igen
och hoppas att hon inte åker på magsjukan som stackars Emma gjorde i natt.
Usch stackars strumpan.
Jag hoppas du blir frisk snarast så att jag får se dig....

Nu blir det sängen och förhoppningsvis inga mardrömmar i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0