Jag gjorde det...

Jag har varit på arenan och ätit lunch.
Jag vågade även om jag inte vågade se på en enda människa.
Men bättre än att inte gå dit överhuvudtaget.

Emil kom fram och det var roligt att se honom.
Såå länge sedan och jag vet nu att han vet vad jag går igenom.
Ska hem till honom någon dag om jag orkar.
Och hann även berätta att jag är hemma hos Peo
och han tyckte att det var en suverän plats att arbeta på.
Precis som jag själv tycker:-)
Var väldigt roligt att se honom
och han ser mycket gladare och mer harmonisk ut nu.

Anders jobbade och hade lite tid över för oss flickor.
Väldigt trevligt må jag säga.

Anna och Lisa tog hand om mig på bästa sätt.
Hämtade pannkakor när jag själv inte vågade osv.
Tack tjejer!!!

Nu ska jag baka nya muffins och ge till Peo i morgon.
Dessa hoppas jag blir snäppet bättre:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0