Hanky Panky

För er som gillar Hanky panky trosor
så kan jag nu rekommendera att slänga in en beställning hos Bodhi.se 
för just nu så får man 25% rabatt på just dessa underbara skapelser.
Själv skulle jag vilja beställa en i varje färg.

TROSOR , Hanky Panky ruffle thong

Dessa är mina favoriter här hemma!!!
Underbara och sitter fantastiskt snyggt!!

TROSOR , Hanky Panky Thong fler färger
Och detta är modellen som kom först.
Sååå sköna och jag kommer aldrig sluta använda dem
trots att de är ganska dyra....men det är de värt!!!

Medans du är inne på deras hemsida
så varför inte passa på att tävla om två par trosor till Valentines day?
Jag håller tummarna för att turen är på min sida när dragningen sker!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0