Gott och blandat...

Går det att vara vän med alla.
Alltså jag menar om det är infekterat
mellan olika människor och så är man liksom vän med alla, fungerar det i längden?
Jag menar det känns ju alltid som att man missunnar någon.
Och vem kan man lita på?

Känner att denna bloggen inte är säker längre.
Jag kan inte lita på att saker jag skriver inte kommer ut längre.

Varför kan inte alla bara vara vuxna?
För att man är vuxen i huvudet så betyder inte det att man är tråkig.
Man blir enbart tråkig om man tillåter sig själv att bli det.

Nej jag är trött på alla barnungar där ute
som redan passerat den åldern för länge sedan på papperet.
Och nej, jag är inte övergiven.
Punkt!

(Mia, skönt att ni fick en kväll och rå om varandra
så där underbart mycket som man ska göra i ett förhållande.
Hoppas ni får fler sådana kvällar snarast:-)
Ha en trevlig helg tjejen och fikan hoppas jag sker snart).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alltid lätt och veta vem man kan lite på och inte, på de sättet är de jätteskönt att ja flyttat från de drä stället och slipper allt skitsnack på samma sätt.. :) Fika hoppas ja me på snart! och vill så gärna gå ut ikväll ja me, hoppas ni får superkul! massa kramar och kör försiktigt!

2009-02-07 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0