Fredag den 13:e

I dag är det en dag som sägs ska bringa otur/olycka.
Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det.

I natt när vi kom hem från Örebro så var det -25 grader.
Så jäklans kallt att jag och Peo sköt fram våran tid lite...
och nu när jag vaknar så snöar det.
Det snöar så där fint...faller sakta mot marken...

Somnade omgående i går...och vaknade av en slick i örat...
lilla skruttan ville att jag skulle vakna.
Så söt mitt älskade lilla barn.

Pratade med Marielousie som var med till Örebro i går och då visade det sig att hennes dotter lever tillsammans med en idiot precis som jag gjort tidigare. Så vi pratade lite och det känns skönt...hoppas verkligen att det löser sig för hennes dotter och att idioten försvinner långt bort...

Nu ska jag fixa mig...
Ha en bra fredag och hoppas att nu får en lovely fredag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Försökte anta din utmaning men den gick inte att kopiera (?!) och jag ooorkade inte skriva av allt :( Va mysigt det låter att få vara omkring hästar hela tiden! Saknar den tiden men har tyvärr ingen tid över för det just nu! hoppas helgen blir mysig stor kram madde

2009-02-13 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0