Dagen i korthet...

Nu ska jag smyga ut ur lägenheten
så att jag inte väcker mamma och Grynet som ligger och sover fortfarande.
Ser otroligt skönt ut men jag vet att jag mår så bra av att kliva upp på morgonen
så det är bara att kämpa på.
Min trötthet i dag beror nog mest på drömmarna
då jag lade mig så otroligt tidigt i går.

Jag är nöjd med håret.
Åsa är grym och jag är glad att hon finns.
Både som min frisör och vän.
Tack för att du är du!!

I dag ska vi till Örebro med Lurven.
Kommer bli roligt, spännande
och förmodligen somnar jag i bilen på väg hem.
Tar ju trots allt några timmar hem.
Men vi är fyra stycken som ska åka och jag vet vilka alla är och känner mig trygg.
Så om någon skulle följa efter så har jag skydd.

Men nu så får jag önska alla en underbar torsdag
och jag hoppas ni håller tummarna för Bergsängs Napoleon i kväll!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till, håller tummarna!

kram linda

2009-02-12 @ 08:54:01
URL: http://fargklickar.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaha nu är det din tur att visa en bild på nya frissan... =o) säkert skitsnyggt tror jag...

2009-02-12 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0