Tunatuttenbesök...

Nu har vi varit på Kupolen.
Jag var trött som en toka när vi åkte men piggnade till
när vi kom in i tunatutten och började jaga paket.
Kom därifrån med två stycken och jag hoppas de lyckliga blir glada.
Resten ska inhandlas snarast möjligt.
Och nej det är inte jag som köpt paket
men jag har varit smakråd.
Och kommit med  bra tips;-)

Mycket trevlig kväll tillsammans med Thomas och Håkan.

Middag åt vi på Gyllene bågen
och det var minst lika värdelöst som sist jag åt där.
Det är bara blääää...jag kommer då aldrit bli en tjockis av donkens mat.
Usch, torrt, smaklöst och neee det dröjer innan jag kommer äta där igen
och om jag gör det blir det endast i nödfall/brist på annat!!

Åter i Leksand så åkte jag och T på en lekturne.
Först fick T leka av sig och sedan var det min tur....
Wiiiiieeeee...älskar´t!!!
Inte nog med att det kommit massor med snö...
det blir så roligt och köra bil också;-)
Så nu har vi lekt av oss lite
och kan somna med ett leende på läpparna i kväll=)
Hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0