The mask...

Nu har jag och hundarna varit ute på en riktigt skön promenad.
Det är minusgrader ute och en aning snö ute.
Tänk att gamlen fick se snön en sista gång...

Vi tog faktiskt våran vanliga kvällslångis och det var gött.
Eller snarare det behövdes.
Blev lite piggare och hoppade direkt in i duschen när vi kom in.
Nu har jag återfått lite värme i kroppen.
Slökollar på Ugly Betty med en ansiktsmask.
Började med att peela huden riktigt noga med
 Dr. Brandts peeling som jag tipsade om för någon vecka sedan.
Efter det har jag lagt på en mask i från Lumene som är riktigt djuprengörande.
Den heter Arctic touch och säljs bland annat på Åhlens och Kicks.
Superb!!!



Snart ska denna sköljas av och sedan blir det en go fuktkräm.
Kommer ha hud len som en bebis när detta är klart;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0