Sova...

Nu har jag städat, tvätta och ska alldeles strax kissa hundarna.
Sedan ska bara tvätten upp i från källaren, sedan blir det faktiskt sängen.
Tro det eller ej men jag orkar knappt vara vaken nu...är helt slut.
Hur ska detta sluta...om jag är så här pajj i morgon
vet jag inte om jag orkar gå ut efter Lasse.
Min hjärna står verkligen på off
och jag önskar att det switchar om till on läge i morgon.

Har pratat en snabb sväng med tjejorna i dag
men jag var så trött att min hjärna inte samarbetade.
När jag tjötade med Thomas
så trodde han att jag satt vid datorn för att jag var så frånvarande.
Men nej...det är bara min trötthet som säger i från.
Och jag vet att det bara finns ett botemedel
och det är att sova.
Länge och ganska mycket.
Skulle gärna ha ett dygn av medvetslöshet nu...
sova sova säng säng säng...sova sova säng säng säng;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0