Söndag.

Vaken.
Efter ytterliggare en sovmorgon tillsammans med mina små.
Skönt var det och jag har sovit som en sänkt ubåt.
Tror jag behövt en helg av sovmorgnar.

I morgon är det ju åter dags att upp innan tuppen
och knata ut till Heden.
Får hoppas bara att min knä håller nu,
det är ju på upphällningen men jag ska kämpa på.
I natt när jag gick hem så fick jag ju en blåsa
av mina high heels men det insåg jag först när jag kom hem.
Fast det hade väl inte direkt gått att gå barfota
som man kan göra på sommaren...hehe...men i dag är det lugnt.

Nu ska jag försöka hitta något i mitt kök att äta...
det är ju rätt tomt på det mesta
men kanske kan vi skramla ihop något som är ätbart.
Sedan får vi se vad dagen bjuder på...
tror det eventuellt var julkappshandling på gång.
Och så klart ska vi ta en skön långpromenad i solen.

Happy söndag till er=)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0