Skymma...

Det börjar skymma ute.
Har tänt min slinga på balkongen och stjärnan i fönstret.
Rinner lite tårar nedför min kind...
...jag saknar mina små så enormt mycket!!!!
Jag klarar mig liksom inte utan dem.
De är mitt liv och jag de går alltid i första hand
och en sak är säker att träffa en kille
som inte tycker om dem det är otänkbart.
Så ni icke hundgillande där ute...gör er inte besvär!!!
Ni kommer aldrig vinna över mina älsklingar!!!

Ska ta mig ut och fotografera lite någon dag.
Om jag hinner och det är lika fint i morgon
så åker nog båda kamerorna med ut på en promenad.
Någon som har förslag på promenadstråk?

Men nu ska jag lägga mig
och fortsätta läsa om Lisbeth Salander i sista boken.
Och det händer saker mest hela tiden
vilket gör att denna boken vinner över tidigare böcker
samt även filmatiseringen.
Helt klart!!!

Burr...tror till och med kylan hittat in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0