Sanningen lönar sig alltid....

Hallo där...
Är man trött på lögner och skitsnack nu eller vad?
Tänk att det alltid ska bli fel och hur man än gör så blir inget bra.
Nej men man kanske ska ta och flytta från den här jävla hålan
där alla är så jävla inskränkta
och tror att man ska hålla käften till ens bästa vänner...
jag vet inte vad ni skulle vilja
men jag skulle gärna vilja veta om det gick rykten om mig...
Men hey...jag kanske är konstig då?
Skitsamma...
jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad.
Punkt.

Så nu vet ni det.
Jag hoppas bara att det blir bra i slutändan
och att man håller alla oskyldiga själar utanför detta.

Nu ska jag duscha och åka på samtal.
Ha det!

Och kom i håg...sanningen lönar sig alltid i längden...
(det är därför som det är så underbart att inte kunna ljuga)!!!!!


Kommentarer
Postat av: mia

De är jättebra att du sa något, uppskattas verkligen, men skulle vilja veta vem de är som pratar.. eller tala om för den att hon/han kan gå till mig ist och säga saker.. för den personen vet ja säkert vem de är eller säger de till dig för att den vet att du kommer säga de till mig.. finns massa folk som vela förstöra från början så är egentligen inte förvånad alls.. förlåt kram

2009-12-07 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0