Pilla Lina på Romme i kväll=)

Nu har jag pillat i mig pasta och ketchup.
Det värsta är att ketchupen börjar ta slut.
Haha...i-landsproblem jag vet;-)

Ska klä mig varmt nu och sedan knata bort med dogsen till Shell.
Hoppas på positivt resultat i kväll
då det är första starten på fyra månader.
Och starten dessförinnan var två månader tidigare...
så i år har hon bara startat två gånger.
Och det har gått okej,
nu ska vi se hur hon ser ut efter
rehabilitering och trimning på rakbanan.
Samt med ny kusk och tränare...
Hehe...
Jag kommer vara sjukt nervös när starten går
men jag hoppas hon visar sin startsnabbhet
och håller benen under kontroll...

Ha en nice fredagskväll oavsett vad ni hittar på=)
Pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0