Kallt om foten...haha...

Vi gick till Heden i morse och var återigen i tid. Klockan åtta trippade vi in på stallbacken...
alla tre nöjda och glada. Mockat och kört två hästar denna förmiddagen och det är en skön känsla i kroppen nu även om jag höll på att förfrysa mina stackars händer i skogen. Såååå snablans kallt så jag nästan grät när fingrarna skulle tina upp igen...det gjorde ont på riktigt!!!
Men jag klarade det och nu börjar kroppen komma tillbaka.
Sitter inlindad i en filt och tänkte värma mig en kopp te
och sedan koka lite pasta som ja fick i paket i går.
Väldigt snällt och uppskattas enormt mycket att jag fick motta det =)

Sedan när vi väntade på att Peo skulle komma ut och vi skulle fara hemåt(nej jag var inte lat utan avböjde skjuts men han envisades) så skulle jag och Tobias leka i bäcken. Och jag var ju tvungen att ta fram min  mest barnsliga sida och kolla om isen höll för mig...och man kan väl säga så här att den höll för ungefär halva min vikt. Sedan brast det och jag tappade balansen, druttade på rumpan och trillade ner med ena foten i det iskalla vattnet.
Att man aldrig lär sig...haha...men jag fick ett otroligt gott skratt och två hundar som hoppade av glädje bredvid mig....vilken syn det måste varit för dem...hahahaha...

Men nu ska vi äta...är faktiskt tokhungrig...
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0