Ice Age 3.

Jag har haft en grym kväll tillsammans med Thomas.
Vi har kollat film.
Och inte vilken film som helst.



Vi såg nämligen trean av Ice Age filmerna.
Helt underbar var den och jag tycker nog att den var bäst.
Så galet rolig och jag har fått mig många roliga skratt i kväll.
Sedan att  vi lider av samma sjuka humor gör ju inte saken sämre...

Nu ska jag göra mig redo för sängen,
i morgon ska vi vara morgonpigga och knata ut på Heden igen.
Men jag vill ju så gärna se det sista av filmen som går på trean nu.
The Holiday.
Älskar den och jag har för mig att jag äger den
men kan inte se den någonstans i min lilla samling...
någon som lånat den?

Sussa sött och hoppas ni får vakna till en happy måndag!!!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice ;)

2009-12-13 @ 23:38:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahahahhaha! Ice Age 3: Den filmen är bara helt vansinnigt kul! Minns bion med lilla Emma i somras...Helt klart bäst när han berättar om sitt bröllop med den fula ananasen!!! Humorhumorhumor...

2009-12-14 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0