I´ve gotta feeling...

Jag är seg som attans.
Ska masa mig in i duschen efter en mycket trevlig förmiddag i stallet.
Kört hästarna i skogen
och det har knarrat under deras hovar och solen har värmt.
Helt underbart.
Först fcik fröken sig en liten tur och därefter "lortjocke"....
så skönt att vara ut i friska luften
men hundarna tyckte bara att det var trevligt korta stunder.
Sötisarna, lika glada varje gång jag öppna dörren till friheten
men efter ett fåtal minuter så ville de gladeligen in igen.
Man kan väl lugnt säga att deras minne är kortare än en guldfisks.
Men söta är de;-)

Vad händer i kväll då?
Ingen aning.
Ingen inspiration då jag är lika pank som tidigare.
That sucks.
Godissugen och partysugen.
Vilken jäklarns kombo
men det är bara att härda ut för inget av det finns det ekonomi för.
Buhuuuu...

Fick en förfrågan vad jag önskar mig i julklapp...pengar.
Pengar till mat och bensin.
Jag har blivit så vuxen att det är skrämmande.
Tidigare hade jag levt på nudlar eller luft och vatten
men nu så önskar jag mig pengar till mat.
Vart ska det här sluta?
Blir nästan rädd för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som vuxna men bra önskningar...Och jag vet en sak till du önskar dej faktiskt...som inte är fullt så vuxen, ett leopardmönstrat och stort paraply=) Jag minns, jag minns<3

2009-12-18 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0