Hemma...

Hemma.
En snabbis om man säger så.
Ska vila en sväng.
Äta lite mackaroner och sedan klä mig varmt.
Har nämligen arbete till kvällen i Borlänge så jag ska plockas upp vid Shell.
Var så duktig och kom upp i tid i morse.
Kändes grymt även om jag hade ett helt sandtag i ögonen.
Haha...fick bära Grynet till matskålen och sedan ut genom dörren.
Vilken syn det måste vara för grannarna...
om de är vakna den tiden på dygnet vill säga;-)
I af så lämnade vi pärlan hemma och började knata till Heden.
Gick riktigt bra och Tobias var inte fullt så rädd för Leksandsbron i dag.
Men skam den som ger sig...
ju fler gånger vi knatar där desto mer van måste han ju bli?

Nej nu äta...kanske hinner slänga in något mer innan jag går...
Kram så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0