Hemma hos mor<3

Nu är jag hemma hos mor min.
Såååå skönt och dagen har varit lugn.
Avnjöt en lucnh/middag tillsammans med mor, Sofie och lilla skrutt Svea.
Sedan var det målning med storkonstnären.
Kommer bli en riktig estet av den tjejen;-)
Mysigt var det och en av de få gångerna som damen
velat sitta hos mig och göra saker.
Det gladde mig för egentligen så träffas vi alldeles för sällan
för att hon inte ska vara blyg för mig men i dag gick det bra.
=)

Vi åt en mumsig tacopaj med recept från min syster.
Riktigt fint.
Måste fixa receptet.

Var på bolaget en sväng
och handlade julklapp samt inför juldag och annandagen.
Måste ju bunkra upp då det är stängt nu och handla ute kan bli dyrt.
Sedan gick vi en sväng på gågatan och kollade några affärer.
Man vet aldrig om man finner något fint...

Gått långpromenad med hundarna och sedan har Tobias smakat apelsin vilket han tyckte var riktigt smaskigt. Grynet däremot blev helt stollig så fort man visade henne en apelsin....så roligt att se tokan. Förmodligen var det en frän doft som kom från apelsinen som gjorde henne knasig.

Var ju in på Kupolen en sväng i dag då jag hade ett paket kvar.
OMG.
Såååå glad att vi inte längre ska byta paket.
Folk sprang runt som galningar, helt tomma i blicken.
Kändes inte alls som någon julkänsla.
Smet därifrå snabbast jag kunde.
På Aubiose var det däremot lugnt och skönt och jag kunde handla till två åringens premiärstart i lugn och ro. Så nu är vi redo för start. Ska bli så kul även om det blir en kämpig resa sådär vid första starten
men det tror jag att han fixar.

Oj vilken blandning det blev...


Kommentarer
Postat av: Pillan

Ville bara önska dig och din mamma en riktigt GOD JUL och ge Tobias en stor julpuss från mig !Hoppas att ni får en skön jul .

Massor med kramar till er alla .

Pillan

2009-12-24 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0