Hanky Panky´s

Jag som älskar Hanky Panky´s underbara undies
blev väldigt glad när jag fick reda på att det nu finns
en prenumerationstjänst för dem där man varje månad
får hem en trosa i brevlåda.
Antingen 3 mån, 6mån eller 12 mån...
Tänk om man kunde/hade råd....skulle så gärna vilja få detta i paket.
Alla mina underbara trosor är på upphällningen...
eller det var väl en lögn
men en del av dem har sett sina bättre dagar.
Skulle passa utmärkt...
någon vänlig själ som vill ge mig en st sådan här tjänst??

Kolla in www.the-colorful-life.com för mer info!!!


Thong Low Rise SEK 189, Hanky Panky - NELLY.COM

Annars om man vill beställa flera åt gången
så kan man ju kika in på Nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0