GOD JUL<3

GOD JUL alla söta mäniskor där ute.
Vi har precis kommit hem i från Pingbo där vi tillsammans
har öppnat Sveas paket och ätit hästkorv.
Och så klart det viktigtaste var så klart att vi umgåtts.
Helt underbart!!!
Kollat på Svensson svensson som är en klassiker.
Haft en riktigt traditionell julafton.
Älskar´t.

Började dagen med tomtegröt och en långpromenad med hundarna
som njöt av att springa ute i snön.
Sedan spelades det lite skittunna och kollades på Kalle.
Men jag somnade lite till och från då jag var så himlans trött.
Men jag kan ju det utan och innan sedan jag varit med
och deltagit i Kalles musikal samt alla dessa år man kollat.
Så jag tror inte direkt jag missade något,
såg ju slutet med årets överraskningar.

Käkade mat.
Mycket god.
Hemmagjorda köttbullar, kokt potatis, äggvitor och lite gratäng.
Det sistnämda i stället för Jansson då jag avskyr fisken som man stoppar ner.
Satt fint i lilla magen.
Mamma och Zigge åt desto mer varierat på julbordet då det fanns massa mat.
Tack för maten mamma!!!

Nu blir det nog lite teve innan vi ger upp för dagen.
Sov gott och dröm sött....
Puss o kram
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0