Fruktansvärt patetiska!!!!!!!!!!!!!

Nyfikenheten i denna hålan är ju så sjukt stor
så man vet inte vart man ska vända sig.
Varför är det så intressant att gotta sig i andras olycka?
Finns det någon vänlig själ som kan förklara det för mig?
Jag menar...man ska väl inte glädjas åt att andra mår dåligt?

Om det är så....då är det riktigt hemskt.
Fruktansvärt.

När jag själv hör om personer som mår dåligt
eller har trubbel så tar jag åt mig och tänker på dem...
hoppas att det för deras skull ska bli bättre.
Även om jag inte känner dem så skänker jag dem en tanke och hoppas.
Är det bara jag som fungerar så?

Så många gånger får jag höra när jag är ut att folk är så trötta på allt skitsnack....
men ändå så bidrar ni med det...dubbelmoral???

Men jag vill bara säga till Er därute och framförallt till Er här i Leksand
att Ni är fruktansvärt patetiska som snackar skit
i stället för att sköta Er själva!!!
Om man mår dåligt så har man nog med det...
man behöver inte erat jävla tissel och tassel.
Och är det något ni funderar på...
så säg det till personen i fråga i stället för att sprida saken vidare...

Behandla andra...som ni själva vill bli behandlade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0