Nummer 2.

Jag kollar på Carrie och kompani i säsong 2.
Diskussionen är nummer två.
När ska man göra nummer två
hos en ny kille eller någon man dejtar?
Det finns väl inget bra tillfälle men ska man liksom be killen
höja volymen på teven för att man har sitt mission?
Men då förstår de ju att man ska göra DET.
Och om man bara ska göra det är man ju rädd att det ska höras.
Finns det bra tillfällen eller ska man bara tacka för sig
och knata hem för att utföra det man behöver...
Egentligen är det naturligt
och en sak som man kanske inte ska behöva fundera över.
Ändå kan det bli så känsligt.

Dock är det något som jag vet att många tjejer
har problem att klara av innan det utvecklats till ett tryggt förhållande.
Innan det har gjort det så är nervositeten enormt stor.
För vad?
Och nu är det inte bara så att vi tjejer är larviga
för jag vet att det finns killar
som hävdar att tjejer inte gör nummer två.
Vi är väl inte äckliga för att kroppen fungerar? 
För deras skull så hoppas jag att de förstår
att det inte är sant men man vet ju aldrig.
Haha...

Hur kan det komma sig att vi människor format det så
att vi anser att det är okej att killar
rapar, fiser och gör nummer två?
Medans tjejerna ska vara fina, snygga, sexiga och villiga.
Vi får liksom inte göra de där sakerna
som killarna gör automatiskt för då är vi äckliga...
Hur kan det ha blivit så snett?
Jag har en vän och vi kan ha raptävlingar tillsammans.
Och inte skäms vi för det,
det enda som händer är att vi får oss en massa goda skratt.
Ni får tycka att jag är äcklig som gör sådant
men jag försöker att inte göra för stor sak av det hela.
Men när det kommer till att dejta någon
så blir det genast lite känsligare.
Jag vet inte vad det är som gör det
men jag tror att den där känslan av att vara perfekt
som man fått inpräntad av allt och alla som inbringar känslan
av att det är något som inte får hända.
Om man fiser av misstag har man blivit för
avslappnad i förhållandet och bryr man sig inte längre?
Det blir liksom pinsamt de fasansfulla gånger det hänt.

Så detta har jag konstaterat:
Så man bör aldrig bli nödig med nummer två med en ny kille.
Man bör inte rapa.
Man bör inte fisa.

Det är hårt att vara tjej på 2000-talet.

Huvva....jag tror inte att jag kommer lyckas träffa någon på lång tid.
Men när jag gör det så är det förmodligen med någon
som kan ha överseende med att jag är mänsklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0