Criminal Minds i dag, Pilla Lina i morgon...

Jag tittar på Criminal Minds
och jag tycker faktiskt att dagens avsnitt är bättre än på länge.
De har lite mer tillbakablick och kör en utredning inom personalen.
Ganska hemskt avsnitt
men samtidigt så griper det tag i mig som tittar.
Skulle egentligen inte kolla nu men måste ju se slutet.
Och så har jag ju tvätten i källaren också.
Lär väl ta upp den och leka mini torkrum här uppe till morgondagen.

Ska upp såååå tidigt i morgon
och det kommer att kännas
men vad gör man inte för sig själv, sin kropp,
sina djur, sin envishet och sitt arbete?
Jo man gör enormt mycket.
Ungefär 22 000 steg gör man för att de sakerna ska uppfyllas.
Hehe...kommer nog att bli skönt
 men jag vet inte om jag kommer vara särskilt pigg på kvällen efter travet.
Har ju liiite mer jobb än vanligt i morgon
men det ska bli kul och se hur långt vi kommit med trimningen av Lina.
Strat på Romme i lopp tre i morgon kväll.
Pilla Lina som körs av Peo Brasar.
Jag följer med som chaufför, hästskötare och support.

Nu ska jag hämta tvätten och kissa hundarna.
Sedan skölja av mig och bums i säng på spikmattan.
Släcka innan elva...kan det vara möjligt tro?
Siktar på´t i af.
Sov gott alla sköna där ute...
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0