Anonyma kommentarer...hahahaha...

Jag älskar anonyma kommentarer.
Människor som inte vågar stå för sina åsikter.
Skulle aldrig falla mig in att lägga en kommentar på någon blogg, fb etc
och inte våga stå för den oavsett om den är positiv eller negativ.
Men nu är det så här käre anonyme läsare.
Jag bjuder inte personen i fråga på bio
om jag inte får in pengar till helgen.
Jag har ganska mycket pengar som jag väntar på från arbete jag utfört
så det är liksom bara frågan om de kommer komma innan helgen eller efter.
Därför har jag nu ingen mat för att jag väntar
och jag kan inte heller bjuda någon på bio.

Inte svårare än så.

En text kan alltid tolkas på flera sätt
och i detta fallet har du tolkat det tokigt kan jag säga.
För då jag arbetar med att komma tillrätta med mina ätstörningar
så är det en självklarhet att köpa maten först till mig och mina hundar,
tanka bilen och sist bjuda åter
 till någon som finns för mig dygnet runt i vått och torrt.
Som föder mig och tar med mig på roliga saker.
Någon gång känner man att man vill bjuda tillbaka.
Inte svårare än så.
Så tänk efter nästa gång innan du kommenterar anonymt...
är du en feg människa eller kan du bara inte stå för vem du är????


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är underbar Ullis! Du har så rätt så det är inte sant.<3

2009-12-10 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0