-24.

Har arbetat klart för i dag.
Känns bra även om det inte blev någon körning
på grund av gradantalet.
-24 grader.
Ingen höjdare att sitt och köra i
så vi har pysslat i stallet, skrivit anställningsbevis och fikat.
En lugn och skön dag som jag känner att jag behöver
då det är en förkylning som härjar i min kropp
och till den har jag även fått feber.
Ska köra ett ryck här hemma och plocka ihop tvätten
inför kvällens tvättstuga och dona undan lite
men när det är gjort tänker jag faktiskt
krypa ner i soffan med varma kläder, täcke och lite mat.
Om det finns något i mitt ekande kylskåp
men något ska jag väl kunna svänga ihop.
Är grymt sugen på en clubsandwich
men det finns det varken ekonomi eller ork till.
Men drömma kan man ju.
Hade setat fint i lilla magen.

Nyårsafton ser ut att bli ensam på soffan då jag inte har någon ekonomi till något annat än några paket nudlar så jag får tillbringa min kväll ensam. Eller om jag far till Hedemora. Vet inte och jag vet att människor kommer bli besvikna på mig men jag har återigen en månad framför mig där jag inte kan köpa mat eller tanka bilen.  Hoppas dock att februari ska bli lite lättare.

Ohhh...nu kom jag på en sak.
Ska skicka ett mail omgående.
Vi hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0