Sista semesterdagen...

Min sista semesterdag.
Den blev inte som jag tänkt mig men jag har haft det bra.
Klagar inte, ibland kan det vara bra att det inte alltid blir som man tänkt sig.
Min värld är tuff just nu, jag kämpar på varje dag med att ha leendet och humöret på topp.
Det är tufft men det går, jag är ju superwoman!!

Har ju underbara goa Lisa här och vi har varit på utflykter.

I morgon börjar dock allvaret igen och jag vet inte om jag är redo.
Skulle nog behöva låsa in mig i en stuga eller något
och bara få vara alldeles själv i ett dygn eller två.
Andas, sova och bara försöka vara.
Det är inte ofta jag vill ta det lugnt men denna veckan har jag insett vad det är jag behöver.
Jag behöver balans i mitt liv mellan att vara aktiv och lugn.
Inte det lättaste att hitta för en som är van vid att konstant vara i farten men nu erkänner jag för mig själv och omvärlden att jag vill ha lugn och ro ibland. Jag tror att jag skulle orka så mycket mer och må så pass mycket bättre om jag varvar ner...

Nu ska jag krypa in i duschen.
Orkar inte men måste.
Solen skiner ute och jag vill ut och njuta.
Ska bara väcka dessa två sömntutor först...
Ha en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0