Sofftime...

Jag sitter återigen i min soffa, som alla andra dagar direkt efter arbetet.
Har gjort mina missions på staden förutom Apoteket som jag glömde bort.
Men det får bli senare eller så får jag ta det i morgon.

Jag fick tillbaka mina skattepengar i går så jag unnade mig en tidning när jag var på affären. Tänkte att jag skulle få njuta av lite nyttig läsning i pluggpauserna. Ska vila mig en kvart på order från en nära vän och sedan ta tag i plugget. Måste arbeta lite med min insändningsuppgift som ska vara inne tills nästa fredag. Skönt och inte stressa med den i sista minuten för jag vill kunna njuta av att det blir helg på fredagen och att jag ska åka till Stockholm över dagen på lördagen. Det är nämligen dags för Coldplays spelning=)
Som jag har längtat efter den, ska bli så himla sköjj!!!

Arbetet gick bra i dag och vi har disskuterat framtiden lite grann...börjar ju bli dags för mig att tänka lite mer på den och det känns otroligt skrämmande men det är nog mest för att jag inte vet om orken finns riktigt ännu...mitt sug efter arbete finns men jag vet ju fortfarande inte hur man lyssnar på sin kropp.
Får nog fundera lite mer på det...
Nu powernap...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0