Yvonne Ryding.

Jag börjar falla in i mitt gamla liv/jag.
Med en massa måsten.
Det är ju inte det jag ska göra men det har bara blivit så.
Och nu har jag krav på mig själv att stressa ner igen.
Jag mår inte bra av att ha det som jag har det nu.

Så nu skiter jag i teven.
Tvättar väck sminket och lägger en ansiktsmask.
Efter det ska jag smörja in mig med mina nya produkter.
Få se om de är värda sina pengar...
annars får min syster ta över dem....

Jag har bytt märke
och använder numera Yvonne Rydings produkter.
Doftar himmelskt
och jag hoppas att de ska vara så bra som kroppsprodukterna är...
för de är gudomliga.
Men sedan vet jag av gammal erfarenhet
att de tar tid innan huden i ansiktet vänjer sig...
så kommer nog vara lite kaos nu i början men de e bara att härda ut.
Hoppas...hoppas...hoppas på bra resultat.
Sedan som rengöring har jag fortfarande Vichy från Apoteket.

Ha en trevlig kväll...
nu ska jag njuta och sedan sova gott...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0